Mifepriston i Mizoprostol tabletki wczesnoporonne

Zamów oryginalny zestaw tabletek poronnych

Z powodu COVID-19 występują opóźnienia dostaw leków.

Koszt: 545zl (oryginalny zestaw tabletek poronnych)
W skład zestawu wchodzi:

1 tabletka Mifepristone (RU-486)
12 tabletek Misoprostol
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowy opis leków

Czas dostawy: do 2 dni roboczych
Dyskretne opakowanie, nie zdradzające zawartości
Płatność przy odbiorze (możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki przy kurierze)

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Imię i nazwisko
Email
Adres dostawy
Miasto
Województwo
Kod pocztowy
Nr telefonu
Kraj

Tabletki poronne sposobem na skuteczne przerwanie niechcianej ciąży

Ciąża nie zawsze jest darem i czymś oczekiwanym. Każdego roku miliony kobiet decydują się na przerwanie niechcianej ciąży. Zamiast jednak narażać swoje zdrowie czy nawet życie na niebezpieczeństwo, warto skorzystać ze sprawdzonych metod. Z myślą o kobietach, które podjęły decyzję o przywróceniu miesiączki, powstały tabletki poronne. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzenie w dyskretny i bezpieczny sposób aborcji w domowych warunkach. Cały proces trwa zwykle nie więcej niż 24h.

Bezpieczna i skuteczna aborcja farmakologiczna z wykorzystaniem tabletek poronnych

Decydując się na aborcję farmakologiczną, konieczne jest zdobycie tabletek poronnych ze sprawdzonego źródła. Od lat stosuje się Mizoprostol i Mifepristone. Obie te substancje w zależności od apteki mogą mieć inną nazwę. Mizoprostol sprzedawany jest pod nazwami Misoprostol, Cytotec, Arthrotec. Z kolei Mifepristone dostępny jest pod nazwą RU-486, Mifepriston, Mifegyne, Mifebort. Z aborcji medycznej mogą skorzystać kobiety, które pragną przerwać ciążę trwającą nie dłużej niż 12 tygodni. Nie mogą być one uczulone na składniki znajdujące się w tabletkach wczesnoporonnych. Ważne jest też to, aby kobieta była zdrowa. Tabletki poronne należy stosować zgodnie z dołączoną do nich instrukcją. W pierwszej kolejności przyjmuje się mifepriston, a po 24h pierwsze cztery tabletki mizoprostolu. Po kolejnych czterech godzinach rozpuszczamy pod językiem kolejne cztery tabletki i podobnie robimy z ostatnimi czterema pigułkami. Po przyjęciu wszystkich tabletek, pojawią się charakterystyczne skurcze i krwawienie, jak przy miesiączce. W wyniku tego dojdzie do przerwania ciąży i oczyszczenia się macicy.

Ocena (3.94 / 65)
Tabletki poronne sklep
Ocena 3.94/5 na podstawie 65 opinii.
Cena zestawu: 545zł

100
Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany (Login)
avatar
58 Comment threads
42 Thread replies
12 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
82 Comment authors
AgaMartaSylwiaAgnieszkaJessica Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Girlinneed.com
Admin
Girlinneed.com

W tym miejscu możesz wyrazić swoją opinię dotyczącą kuracji tabletkami poronnymi. Wszelkie pytania prosimy zadawać poprzez forum dyskusyjne https://girlinneed.com/forum

Paulina_s
Gość
Paulina_s
Ocena :
     

Tabletki oryginalne. Kuracje przeprowadziłam kilka dni temu. Badanie u lekarza potwierdziło, że wszystko się udało. Dziękuję za pomoc!

Gabi
Gość
Gabi
Ocena :
     

Czy można zamówić tabletki za granicę (do Anglii) ?

Malwina
Gość
Malwina
Ocena :
     

Czy to na pewno bezpieczne ?

NiccOLA
Gość
NiccOLA
Ocena :
     

Obym nigdy więcej nie musiała tego powtarzać…

Arletta
Gość
Arletta
Ocena :
     

Polecam.

Mika
Gość
Mika
Ocena :
     

Dziewczyny, czy płatność jest na pewno za pobraniem z możliwością sprawdzenia przesyłki ? Już raz zostałam oszukana i wolałabym teraz się upewnić.

EmKa
Gość
EmKa

Tak! Ja też się bardzo denerwowałam bo tyle się naczytałam o oszustach i naciągaczach ale ulżyło mi gdy zobaczyłam oryginalne blistry z tabletkami. Masz gwarancję że dostaniesz to co zamawiasz. Sama kuracja dość nieprzyjemna ale da się przeżyć.

Kami
Gość
Kami

Witam a udala sie kuracja ?

ANITA
Gość
ANITA

Witam chciałabym też zamówić może mi Pani powiedzieć jak zamówić

anoni69
Gość
anoni69

też ten problem

Weronika
Gość
Weronika

Czyli można im wierzyć?

EmKa
Gość
EmKa

Udała się za pierwszym razem. Polecam zdecydowanie .

Malwina
Gość
Malwina

Tak

Ktos
Gość
Ktos
Ocena :
     

Podczas kuracji gorączka i biegunka. Dobrze wziąć stoperan, żeby się nie odwodnić. Dziś kilkanaście dni po zrobiłam Beta HCG i jest bardzo niska, czyli wszystko się powiodło :)))

xxxxxx
Gość
xxxxxx
Ocena :
     

Przesyłka zamiast 2 dni szła aż 4. Oby chociaż kuracja się powiodła.

Ona
Gość
Ona
Ocena :
     

U mnie wyglądało to tak, że tabletki zamówiłam 2 stycznia a 3 był już u mnie kurier, więc mega szybka dostawa!
Same leki oryginalnie zapakowane, blistry z datą ważności. Nie trzeba robić przedpłaty na konto (tak jak u wielu oszustów), tylko płacimy dopiero u kuriera, jeśli uznamy że wszystko się zgadza.

Karolina
Gość
Karolina
Ocena :
     

Wszystko ok.

Jsks
Gość
Jsks

Tabletki powinny dojść na pewno i zadziałają

MagdaMagda
Gość
MagdaMagda
Ocena :
     

Zamówienie dotarło po 2 dniach. Właśnie przyjęłam ostatnie 4 tabletki. Czuję, że będzie dobrze

Kinga
Gość
Kinga

Witam, czy po zamówieniu dostała Pani jakąś wiadomość zwrotną? Chciałabym mieć pewność że przyjadą

Malwina
Gość
Malwina

Przyjadą

Yyyyyyy
Gość
Yyyyyyy

Co ile h pani brała te tab?

Ona
Gość
Ona

Witam Czy kuracja u Pani się powiodła?

Ola
Gość
Ola
Ocena :
     

Po pierwszych 4 tabletkach nic się nie działo, ale już po 2 porcji zaczęło ze mnie lecieć… Czuje że się udało…

Ona
Gość
Ona

Warto kupić te tabletki na tej stronie. Wszystko zgodnie z opisem i skuteczne

Hhh
Gość
Hhh
Ocena :
     

Zamówiłam tabletki , ale strasznie Boje się jakichkolwiek powikłań i co najgorsze trafienia do szpitala.. czy sa wam znane takie przypadki? Jak to u Was przebiegało?

Kate23
Gość
Kate23
Ocena :
     

Brak ciazy potwierdzony! Dziekuje za ta strone!

Malwina
Gość
Malwina

Witam. Jak długo szła paczka?

Kasia
Gość
Kasia

Po jakim czasie po kuracji robiłaś badanie bhcg?

Dorota
Gość
Dorota
Ocena :
     

Wszystko sie zgadza

Ruzik
Gość
Ruzik

Witam ,Przeraża mnie ta cała sytuacja i okropnie się boję,czy ktoś korzystał dodatkowo z pomocy lekarskiej?

Malina
Gość
Malina

Czy kuracja działa za 1 razem? czy są przypadki konieczności powtórki kilka razy ?

Irma33
Gość
Irma33

U mnie za 1

Sabri
Gość
Sabri
Ocena :
     

Ok

Anka
Gość
Anka
Ocena :
     

Udało się!!! Jestem przeszczęśliwa. Myślałam że będe musiała jechać na zabieg na Słowację a okazuje się że są dużo prostsze sposoby. Szkoda ze Polska to taki zacofany kraj i kobiety musza szukac pomocy w internecie ale i tak fajnie ze istnieja takie strony

Paulaaa
Gość
Paulaaa

Czy dostała Pani po zamówieniu wiadomość gdzie się paczka znajduje czy coś? Ile Pani czekała na wiadomosc?

Julita
Gość
Julita
Ocena :
     

Kurację przeprowadziłam tydzień temu. Zrobiłam dzisiaj drugą bete i jest 2 razy niższa niż ostatnio a więc sukces.
Pozdrawiam 3 majcie się dziewczyny, powodzenia.

Anna
Gość
Anna

Kiedy po zaksięgowaniu wpłaty wysyłane są tabletki – ile trwa dostawa?

Patrycja
Gość
Patrycja
Ocena :
     

Wszystko zgodnie z opisem. Jestem mega zadowolona :)))

Iwona
Gość
Iwona

Jak się czujecie po kuracji ?

Sisi
Gość
Sisi
Ocena :
     

Muszę powiedzieć że stres niesamowity miałam przez całą tą kurację. Najpierw nie wiedziałam czy na pewno dostanę to co zamawiam a później czy wszystko się uda. Ja jestem już 3 tygodnie po i wracam po to żeby wam napisać żebyście się nie bały. Leki są oryginalne a sama kuracja do zniesienia. Polecam szczerze i życzę wszystkim dziewczynom powodzenia! Buziaki!

Iwona
Gość
Iwona

Kiedy zrobilas badania ze sie powiodło

Amazonka
Gość
Amazonka
Ocena :
     

Polecam

kasia
Gość
kasia
Ocena :
     

Ja jestem po. Polecam, tabletki oryginalne, dobry kontakt ze sprzedajacym, szybka wysylka. Chetnie odpowiem na pytania jezeli ktos potrzebuje wsparcia: [email usunięty]
dziewczyny pisac smialo

Agnieszka
Gość
Agnieszka

Prosze mi powiedzuec czy jesli cos nie tak pujdzie lekarz przy kontroli sie kapnie nie bede miec problemu

Karolina
Gość
Karolina

Witam. Czy wszystko udało się zrobić w domu ,nie potrzebowałas pomocy lekarza bądź szpitala?

Iwona
Gość
Iwona

Dziewczyny czy tabletki są na pewno oryginalne? Już dwa razy zostałam oszukana

Agata
Gość
Agata
Ocena :
     

Paczka przyszla dzisiaj – 2 dni od zlozenia zamowiena. Tabletki wygladaja na oryginalne, z data waznosci 8-2021. Mam nadzieje ze teraz bedzie juz z gorki…

Karolina
Gość
Karolina

Napisz proszę jak już będzie po wszystkim ,jakie miałaś objawy i czy wszystko odbyło się w domu ,czy nie skończyło się w szpitalu

Kasia
Gość
Kasia
Ocena :
     

Ok

Mariola
Gość
Mariola

I jak się czujesz??

Ewa
Gość

Ja wczoraj zamowilam wieczorem ciekawe kiedy mi przysla

Asia
Gość
Asia

Po 2 dniach mam przesyłkę. Wszystko ok póki co. Mam pytanie ile dni po kuracji zrobić badanie beta?

Anita
Gość
Anita
Ocena :
     

Skuteczne sa te tebletki

Weronika
Gość
Weronika
Ocena :
     

Dziewczyny tabletki naprawdę do was przyszły ? Wystarczy tylko wypełnić formularz ? W jakimś czasie do was przyszły ?

Sandra
Gość
Sandra

Wypełniłam formularz w środę wieczorem a w piątek rano przyszly

Asia
Gość
Asia

Tak przyszły. Ja zamówiłam w czwartek ok. 16.00 godz. wypełniając formularz dostałam e-maila potwierdzającego zamówienie i otrzymałam dostawę w poniedziałek ok. 10.00 godz.

Sandra
Gość
Sandra
Ocena :
     

Tabletki przyszły dzisiaj a zamawialam w środę wieczorem. Jutro zaczynam kurację. Mam nadzieję że pomoże.

Sisi93
Gość
Sisi93
Ocena :
     

Raz już się nacięłam, dostałam niepodpisane i nieoznaczone tabletki. Tym razem wszystko ok, brak ciąży potwierdzony.

Weronika
Gość
Weronika

Czy jest możliwość zakupu za pobraniem czy najpierw należy zrobić przelew?

Ppp
Gość
Ppp
Ocena :
     

Zastanawiałam się długo czy napisać czy też i nie, no ale podzielę się swoim przejściem dzięki kuracji. Tabletki dostałam błyskawicznie, chociaż odbierałam osobiście z magazynu głównego danej firmy kurierskiej. Nie bójcie się pisać z prośbą o numer przesyłki do odbioru 😉 W niedzielę zaczęłam kurację. We wtorek już było po wszystkim. Teraz tylko czekam za wizytą u ginekologa by potwierdzić brak ciąży. W razie pytań proszę pisać odpowiem jak tylko będę umiała.

EscadaS
Gość
EscadaS

jak poszło
ile tygodni ciąży?
jak długo krwawiłaś, zanim wszystko zostało wyeliminowane?

Ppp
Gość
Ppp

Jak z płatka. Nawet nie wiedziałam kiedy a było już po wszystkim. Jeszcze trochę krwawię, ale to wygląda tak jak ostatnie dni okresu.

Dorota
Gość
Dorota

Czy musiałas się jakoś do tego przygotować. Czy po prostu wiedzialas ze jesteś w ciąży wzielas tabletki i po wszystkim.

Ppp
Gość
Ppp

Zrobiłam dwa testy ciążowe. Odbyła się również z mojej strony wizyta u ginekologa. Szukałam różnych rozwiązań, ale gdy usłyszałam o koronawirusie wstrzymałam się i zamówiłam tabletki. Obaw miałam sporo. Biłam się z myślami czy zażyć tabletki … Dużo pomogło mi wsparcie bliskiej osoby. Gdyby nie ona spanikowałabym i nie podjęłabym się tego wszystkiego. Po wszystkim poszłam do ginekologa. Potwierdził, że nie jestem w ciąży. Kamień spadł mi z serca.

Bbb
Gość
Bbb

Ja sie strasznie boje powiklan itd ale w obecnej sytuacji w kraju i za granica odpada wyjazd i chyba zostaja mi tylko tabletki… Ale boje sie ze cos pojdzie nie tak… 😢

Ppp
Gość
Ppp

Nie bój się na zapas. Zorientuj się do którego szpitala masz najbliżej gdyby coś poszło nie tak. Ja tak się przygotowałam. Pamiętaj by mieć obok siebie zaufaną osobę. Wsparcie się przyda na prawdę

Owsiana
Gość
Owsiana

Tabletki pomogły? Pytam bo chce zamówić ale nie wiem czy pomogą. Możesz mi poradzić. Proszę

Magda_MM
Gość
Magda_MM
Ocena :
     

Udalo sie bez zadnych komplikacji. Polecam Girlinneed

Dorota
Gość
Dorota

Czy tabletki są tak zapakowane ze nie widać co to. Czy od razu widać ze to tabletki.?

Matylda
Gość
Matylda

A czy Ty umiesz czytać ???

Ppp
Gość
Ppp

Są tak zapakowane jak ważne dokumenty urzędowe, czyli bezpiecznie i bardzo dyskretnie. Otwierasz przy kurierze tak by nie wiedział zawartości paczki. Płacisz, jeśli zawartość zgadza się z tym, co zamawiałaś. Proste jak budowa pieca.

Sandra
Gość
Sandra
Ocena :
     

Niestety tabletki za pierwszym razem nie zadziałały więc zmuszona byłam zamówić drugi raz. Na całe szczęście się udało.

Inka
Gość
Inka
Ocena :
     

Kuracja przeprowadzona w zeszłym tygodniu. Brak ciąży potwierdzony. Pozdrawiam.

Monika
Gość

Wszystkie tabletki pod język

Marta
Gość
Marta

Mam pytanie czy napewno można sprawdzić przesyłkę przed zapłaceniem

Sywlka
Gość
Sywlka
Ocena :
     

Wszystko ok polecam jak najbardziej te tabletki

Ula
Gość
Ula
Ocena :
     

Ja dostałam dzisiaj. Niestety nie było mnie w domu i nie mogłam odebrać pączki. Ale odebrał to ktoś z mojej rodziny gdy przyjechałam od razu otworzyłam paczkę. Niedługo zaczynam mam nadzieję że wszystko będzie ok.

Justi
Gość
Ocena :
     

W czwartek o 16 polknelam pierwszą tabletke. Nie mialam żadnych objawow. W piatek o 16 wzielam pod język 4pierwsze tabletki, są dość małe więc nie ma problemu z utrzymaniem ich 30min. Po pierwszej dawce nic mi nie bylo, myslalam ze nie dziala, o 19 wzielam kolejną dawke i zaczęło sie krwawienie jak na okres, po godzinie dostałam gorączki i dreszczy z zimna, przeszlo przed ostatnią dawką. O 22 wzielam ostatnie 4tabletki, po pół godz zalalo mnie, znowy dostałam gorączki, brzuch bolal jak na kres więc do przeżycia. Polozylam sie po 23 i przysnęłam, wstałam po godzinie i znowu mnie zalalo,… Czytaj więcej »

Xxxx
Gość
Xxxx
Ocena :
     

Dostałam w środę. I tego też dnia o 14 wzięłam pierwszą tabletkę. Nic się nie działo. Na drugi dzień poszłam normalnie do pracy. Po 24h wzięłam pierwszą dawkę tych po 4. I już po godzinie zaczęło się delikatne krwawienie. Nie miałam gorączki, brzuch pobolewał delikatnie. Skrzepy zeszły już po 2 dawce. Po 3 leciało bardzo mocno. Przez kolejne dni brzuch pobolewał przy wysiłku. Mamy wtorek i jeszcze dość mocno krwawie. Ale czytałam, że to normalne. Brzuch już na szczęście nie boli. Sama kuracja dość mało przyjemna. Ale da się przeżyć. Nie chcę tego powtarzać nigdy więcej. Dobrze jednak, że jest… Czytaj więcej »

Emka152
Użytkownik
Emka152
Ocena :
     

Dobra dziewczyny byłam nastawiona sceptycznie wczoraj wzięłam ru a dziś o 15 pierwsza dawkę pod język po 15min ból jajników do wytrzymania, teraz jest 17 i widzę że już zaczęłam lekko krwawić brzuch delikatnie pobolewa zobaczymy co dalej

Wiktoria
Gość
Wiktoria
Ocena :
     

Hej, już tydzień po więc powiem wam jak było. Tabletki zamówiłam w środę wieczorem był kurier już w czwartek, otworzyłam przy nim paczkę, zapakowana tak że nie widać co w środku, tabletki w oryginalnych blistrach z datą ważności na 2022. Pierwszą tabletkę wzięłam w piątek i taki jak mówią nic nie czuć po 24h wzięłam pierwszą dawkę pod język, dość szybko się rozpuszczają a smak zbliżony do gorzkiej kredy, dopiero po 2 dawce dostałam dreszczy i wysokiej gorączki, przez chwilę miałam 39′ i wiem że piszą żeby jechać do szpitala ale teraz przy tym wirusie to jeszcze by mnie zamknęli… Czytaj więcej »

Emka152
Gość
Emka152

Hej a jak twoja temperatura w kolejnych dniach po zabiegu? Ja jestem 2 dni po i temp max 38

Wiktoria
Gość
Wiktoria

Temperatura spadła do 37 w następnym dniu i już było w normie

Justi
Gość

Co mówiłaś lekarzowi w czasie wizyty? Ze byłaś w ciąży i poronilas czy podejrzewasz ciąże? Jestem 3tyg po kuracji, właśnie przestałam krwawić i umawiam się do ginekologa

Wiktoria
Gość
Wiktoria

Poszłam na wizytę kontrolną mówiąc że niepokoi mnie ból podbrzusza, ale możesz porostu powiedzieć że wizyta kontrolna bo dawno nie byłaś na badaniu

Inka
Gość
Inka
Ocena :
     

Wszystko ok, leki oryginalne

Ania
Gość
Ania

Cześć dziewczyny. Zaczęłam kuracje w połowie 3 tygodnia ciąży. Pierwszą tabletkę wzięłam we wtorek o 11 tydzień temu. Po 24h wzięłam pierwsze 4tabletki i już po nich mocno się ze mnie lało. Po 3 porcji tabletek czułam się okropnie… Miałam dreszcze, biegunkę i ostre bóle brzucha ale dreszcze i biegunka ustały już na następny dzień. Minął już jednak tydzień a ja nadal mocno krwawie a co gorsza ból który towarzyszyl mi przy kuracji był dużo silniejszy od bólów podczas miesiączki i w dalszym ciągu nie mija. Codziennie karmie się tabletkami przeciwbolowymi bo inaczej chyba nie dałabym rady wytrzymać a teraz… Czytaj więcej »

Justi
Gość

Krwawiłam 3tyg po wzięciu tabletek, ale nic mnie nie bolało. Umów się prywatnie do ginekologa

Iza
Gość
Iza

Musisz prawdopodobnie iść na oczyszczanie. Może robi się stan zapalny dlatego, ze nie oczyscilas się całkowicie. Lepiej zgłoś się do lekarza, żeby nie doszło do ropnego zapalenia

Kamila
Gość
Kamila
Ocena :
     

Witam leki oryginalne kuracja przebiegła krok po kroku jak w instrukcji. U mnie podczas kuracji wystąpiły dreszcze nie miałam gorączki ani biegunki. W pt wzięłam 1 etap i w sobotę popołudniu kolejne tabletki. We wtorek poszlam do ginekologa stwierdził brak ciąży. Byłam w 6-7tydz. Delikatnie jeszcze krwawię. Warto po kuracji zrobić betę czy maleje, jeśli tak to wszytko Ok jeśli, nie trzeba się udać do szpitala na czyszczenie. Lecz to już ginekolog daje skierowanie. Ja czekam na wynik bety mam nadzieje ze maleje i nie będę musiała jechać do szpitala.

Ania
Użytkownik
Ania
Ocena :
     

Polecam Girlinneed!